Bize Ulaşın: 0850 532 52 12
Sektörel Eğitimler, Kişisel ve Kurumsal Gelişim Programları, Business School

Eğitim Merkezi

ZIRVE-KAPAK

Ankara Kişisel Gelişim Zirvesi // 26 Temmuz 2015

Eğitimler
- ÖZGÜR AKSUNA (Radyo Sunucusu/Kişisel Gelişim ve İletişim Uzmanı)
* DİKSİYON VE KONUŞMA ESTETİĞİ (TÜRKİYE’DE İLK KEZ)

- SERHAN YILMAZ (Profesyonel Eğitmen & Uluslararası Lider Şirketlerin Satış ve Pazarlama Yöneticisi)
* ZAMAN YÖNETİMİ ve VERİMLİ ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ

- ÖZEL OYTUN TÜRKOĞLU (Marka Stratejisti/ Girişimci)
* KİŞİSEL MARKA İMAJI ve ÖZGÜVEN YÖNETİMİ
Detaylar
Kayıt Sistemi
- Biletinizi Biletix'den alarak etkinliğe direk katılabilirsiniz ya da;
- Ön Başvuru formunu eksiksiz doldurunuz.
- Yapılan başvurulara sıralamaya göre geri dönülmektedir.
- Yoğun talep nedeniyle yaptığınız başvurudan itibaren bir kaç gün içinde geri dönüş yapılabilir.
- Ön başvuru yapmak eğitime katılmanızı garanti etmez.
- Ön başvurudan sonra size gösterilen ödeme yöntemleri ile ödemenizi yaptığınız takdirde kaydınız kesinleşir ve kontenjan dahilinde yer alırsınız.

Tarih: 26 Temmuz 2015 Pazar >/span>
Yer: Ankara Üniversitesi Tandoğan Kampüsü Mavi Salon
Kayıt Başlangıç: 11:30
Eğitim Saatleri: 12:00 - 18:00
Katılım Ücreti: 50 TL

*Kredi kartı ile ödeme imkanı
*Kontenjan Sınırlıdır
*Eğitime Herkes Katılabilir...

PROMOSYONLAR & HEDİYELER
*** Çeşitli İkramlar ve hediyeler dağıtılacaktır.
*** IF Performance Hall' den ücretsiz giriş ve konser biletleri verilecektir.



SPONSORLAR&DESTEKLEYENLER
IF Performance Hall
Biletix
Markör Markalaştırma Ajansı
İlk Arke Akademi

 
Eğitmenler
>> ÖZGÜR AKSUNA
(Radyo Sunucusu/Diksiyon,Kişisel Gelişim ve İletişim Uzmanı)

1978 Ankara. Eğitim hayatını Çevre Mühendisliği, İktisat,Türk Musikisi Konservatuvarı branşlarında multidisipliner şekilde tamamladı. Müzik ve yayıncılık hayatına 1995 yılında TRT Ankara Radyosu ve TRT Ankara Televizyonu’nda başladı 1999 yılında Türkiye’nin en önemli yabancı müzik istasyonlarından Capital Radio ile başlayan Dj’lik ve radyo programları ile adını “Türkiye’yi Uyandıran Adam” olarak tüm Türkiye’ye ve yurt dışına duyurdu. Bir süre NTV bünyesinde de çalıştıktan sonra halen 15 yıllık yayın ekibi ve yayın arkadaşları ile Max Fm’in kuruluşundan itibaren hafta içi her sabah 07:00 – 12:00 saatleri arasında “Max Fm Morning Show” programı ile radyo programcılığı hayatını büyük bir başarı ile sürdürmektedir. Türkiye Medya Oscarları ödüllerinde “Yılın Radyocusu” oscarına layık görülmüştür. Black Model Academy’de Türkiye’de ilk ve tek olan “Diksiyon ve Konuşma Estetiği” eğitimleri ile alanında öncü olmakta, diksiyon ve güzel konuşma, Kişisel gelişim, Kurumsal eğitim, Yaşam Koçluğu, Kariyer Koçluğu ve Öğrenci koçluğu konularında dersler vermeye devam etmekte ve birikimlerini paylaşmaktadır.Ted Üniversitesi’nde “Radyo ve Diksiyon” dersleri vermektedir. Markör’de “Kişisel Marka ve İmaj danışmanlığı” yapmakta, Chef Akademi’de “Cook & Fun” isimli yemek workshopları düzenlemekte,Discovery Channel, Animal Planet, TRT ve Kanaltürk gibi bir çok kanalda ve reklamlarda seslendirme sanatçısı olarak çalışmakta, dergi ve blog yazarlığı yapmaktadır.

>> SERHAN YILMAZ
(Profesyonel Egitmen & Uluslararasi Lider Sirketlerin Satis ve Pazarlama Yöneticisi)

İlköğrenimini Ted Ankara Koleji'nde, ortaöğrenimini ise Çankaya Milli
Piyango Anadolu Lisesi'nde tamamlayan Yılmaz, satış ve pazarlama hayatına da bu yıllarda amatör anlamda muhtelif alanlarda adım atarak başladı.Daha sonra Çankaya Üniversitesi Endüstri Mühendisliği'ni burslu olarak kazanan Yılmaz, 2. sınıfta ayrıca İşletme Bölümü'nde de yandal yapmaya başlamıştır. Sonrasında Nurol Holding'te Yurtdışı Satış ve Pazarlama, Turkcell Superonline'da Bölge Yöneticiliği ve Turkcell'de Kurumsal Satış İç Anadolu Bölge Müdürlüğü görevlerini yürüten Yılmaz, daha sonra British American Tobacco'da Ticari Pazarlama ve Satış Bölge Müdürü olarak çalışmıştır. Şu anda IBM Turkiye'de Enerji Sektörü Müşteri İlişkileri Yöneticisi olarak çalışmaktadır. Ayrıca eğitim hayatına da Bahçeşehir Üniversitesi'nde burslu olarak yaptığı MBA sonrasında, şu anda da Hacettepe Üniversitesi'nde yapmakta olduğu Bilişim Hukuku Yüksel Lisans programı ile devam etmektedir.
İş hayatı boyunca çalıştığı kurumlarda iç eğitmen rolü de üstlenen Yılmaz, diğer yandan da Türkiye'de eğitmen kimliğiyle birçok üniversitede ve kurumda farklı alanlarda onlarca seminerde konuşmalar yapmış ve eğitimler vermiştir.
Deniz sporları ve kayak gibi hobilerine ek olarak amatör olarak edebiyatla da ilgilenmektedir.

>> ÖZEL OYTUN TÜRKOĞLU
(Marka Stratejisti/ Girişimci)
1975 Ankara doğumlu Özel Oytun Türkoğlu, Boğaziçi Üniversitesi Fen ve Edebiyat Fakültesi Fizik ve Ortadoğu Teknik Üniversitesi Mühendislik Fakültesi İnşaat Mühendisliği bölümlerinde eğitim gördü. 1. sınıf öğrencisiyken Not Grup Bilgisayar Danışmanlığı’nı kurdu. 1997 yılında Otel sektöründe bilgisayar hizmetleri konusunda yeni bir açılım sağlayarak otellere destek hizmeti sunmaya başladı. İç Anadolu bölgesinde geniş bir otel yelpazesine destek hizmeti sunan Notel markası ile otelcilik sektöründe adını duyurdu.

2005 yılında Akçakoca açıklarında yapılan Türkiye’nin en büyük Doğalgaz arama faaliyetlerinin danışmanı olarak görev almıştır. O tarihten bu yana Türkiye’nin önemli petrol ve doğalgaz arama şirketlerinin danışmanlığını yapmaktadır. 2007 yılında konferans, fuar ve organizasyonlara bilgisayar ve yan donanımları kiralama hizmeti veren Not Grup Bilgisayar Kiralama’yı kurarak Ankara’da bu dalda sektör lideri olmuştur. Bireysel olarak, özellikle KOBİ’lerin ve büyüme hedefi olan firmaların, kurumsallaşmaları, marka yönetimi ve sosyal medya stratejileri konusunda halen birçok firmaya danışmanlık hizmetleri vermektedir. 2013 yılında Ankara’nın ilk ve tek bütünleşik hizmet sunan markalaştırma ajansı Markör’ün kurulumunda yer almıştır. Ankara’dan ulusal ve uluslararası markalar çıkarmayı görev edinen Markör, birçok Ankara markası ile çalışmalar yürütmektedir.

Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde ilki düzenlenen Kıbrıs Girişimcilik zirvesi’nde panel yöneticiliği, Avrupa’nın ilk engelli startup forumunda finalist projelerin belirlendiği komisyonlarda danışmanlık, EBAN tarafından düzenlenen Winter University’de iş fikri değerlendirme juri üyeliği ve birçok üniversitede girişimcilik derslerinde dönem sonu jüri üyelikleri yapmıştır. 9 Mayıs 2012'de İstanbul Ticaret Üniversitesi’nde düzenlenen e-eticaret zirvesinde “Benzersiz Girişimcilik” eğitimi ile 600 Engelli girişimci ile çalışmalara katılmıştır. 23-24 Nisan 2012'de Moskova’da düzenlenen 12. Eban Kongresi’ne katılmış, Ban Manager Sertifikası almıştır. Ayrıca, 19 Haziran 2012'de Bosna Hersek’in başkenti Saraybosna’da yapılan “Regional Access to Finance Forum”da uluslararası start-up ve grow-up pitching’leri dinleme komitesinde yer almıştır.

Üniversitelerde “Sat Kendini – Kişisel marka olmak ve pazarlama sanatı” seminerleri ile 50'den fazla üniversitede genç girişimcilerle buluşmuştur. 2013-2014 döneminde Türkiye genelinde üniversitelerde “Marka Kulübü” kurulması için çalışmalar yapmaktadır. 2013 yılı mayıs ayında Anadolu Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından “Yılın Sosyal Medyayı en iyi kullanan girişimcisi” ödülüne layık görülmüştür. Çeşitli dergilerde ve internet üzerinde girişimcilik ve marka olma üzerine yazılar yazmaktadır.
İçerik
***DİKSİYON VE KONUŞMA ESTETİĞİ (TÜRKİYE’DE İLK KEZ)***
ÖZGÜR AKSUNA (Radyo Sunucusu/Kişisel Gelişim ve İletişim Uzmanı)

AMAÇ: Güzel ve etkili konuşmada diksiyon (söyleniş-telaffuz-pronounciation), yani; seslerin doğru çıkarılması son derece önemlidir. Fonetik bilgisi seslerin çıkarılışını inceler. Diksiyon ise buna ek olarak daha geniş bir kapsamda, ses organlarının doğru sesleri çıkarabilecek şekilde eğitilmeleri üzerinde odaklanır. Bu yönüyle diksiyon önemli ölçüde fonetiğe dayanır.

Türkiye’de seslerin çıkarılmasında yörelere göre farklılıklar vardır. Ancak güzel seslendirmede daha çok İstanbul ağzı esas alınır. Seslerin gerektiği gibi çıkarılabilmesi için gırtlaktan başlayarak dil, dudaklar, çene ve buruna kadar tüm ses aletlerinin eğitilmesi gerekir. Bu eğitim sürecinde alıştırmalarla sonuca ulaşılmaktadır. Alıştırmaları yaparken ses çıkışlarını netleştirecek, iyi boğumlanma yani heceleri netleştirerek seslendirebilmek için dudak tembelliğini ortadan kaldırmak gerekir. Konuşmanın akıcı, hoşa giden ve estetik bir şekle girmesi için özel sistemli çalışma ve yöntemlerin öğretilmesi.

İÇERİK:

Temel İletişim Becerileri, Dinleme Teknikleri, Kendini Tanıma
Kendini Doğru İfade Edebilme
Diksiyon Çalışmaları (Duygu ve düşüncelerin doğru ve etkileyici bir biçimde aktarılmasının sağlanması için tonlama, vurgulama konularında yapılan metinli, metinsiz çalışmalardır.)
Konuşma Yanlışları (Ses ve söyleyiş yanlışlarının düzeltilmesi ve doğru konuşmanın temeli olan fonetik kurallarının öğretilmesi konularında yapılan çalışmalardır)
Telaffuzu Zor Kelimelerin Söylenişleri
Dil ve Dudak Tembelliğini Engellemenin Yolları
Asalak Harf ve Kelimelerden Kurtulma
Hazırlıklı ve Hazırlıksız Konuşmalar
Toplum Önünde Konuşma, Dil Yanlışları, Telefonda Konuşma, Doğru Nefes Alma Teknikleri
Boğumlanma ve Artikülasyon Çalışmaları (Nefesin doğru ve gerekli biçimde alınıp kullanılabilmesi,
Ses sınırının genişletilmesi, sesin etkili bir düzeye ulaştırılabilmesi, seslerin doğru yerden ve doğru
zamanlamayla çıkartılabilmesi konularında yapılan çalışma ve alıştırmalardan oluşmaktadır.)
Vurgu ve Tonlama, Ulama ve Akıcılık, Doğru, Güzel ve Etkin Konuşmanın Temel Teknikleri ve Estetik konuşma sistemi.

***ZAMAN YÖNETİMİ ve VERİMLİ ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ***
- SERHAN YILMAZ (Profesyonel Egitmen & Uluslararasi Lider Sirketlerin Satis ve Pazarlama Yöneticisi)

Uygulanacak basit yöntemlerde, durdurulamayan ve yavaşlatılamayan zamanı daha verimli bir şekilde kullanmak mümkün olabiliyor. İnsanoğluna eşit olarak sunulan tek kaynak olan zamanın, etken ve daha verimli kullanılabilmesi için, öncelikle “zaman yönetimi”nin öğrenilmesi gerekiyor. Başarılı bir zaman yönetiminin gerçekleşmesi için ise kişinin zihinsel hazır olma düzeyinin büyük önemi bulunuyor. Bununla birlikte kişinin "verimli çalışma ve verimli etkinlikler" yapmasının da büyük oranda önü açılmış oluyor. "Zaman yönetimi ve verimli çalışma teknikleri" konulu bu kısa eğitim içeriğinin temel amacı da, kişinin bu sürece inanmasına ve zihinsel olarak da hazır olmasına destek olmaktır.

***KİŞİSEL MARKA İMAJI ve ÖZGÜVEN YÖNETİMİ***
ÖZEL OYTUN TÜRKOĞLU (Marka Stratejisti/ Girişimci)

“…Güven, bilgi ve deneyimle gelir. Kişiyi daha sıkı çalışmak ve kazanan olmak adına başkalarının desteğini aramak için şevk eder. Evde kişiyi eşine karşı daha hassas yapar; iş yerinde kolayca başarılı olanla kolayca tatmin olan arasındaki farkı ortaya çıkarır. Toplum içindeyse kişinin etrafındaki insanlar arasında dikkat çekmesini sağlar.
Güven evde, iş yerinde ve toplum içinde iyi iletişim kurabilme kabiliyetinden ileri gelir. İyi iletişim kurabilme kabiliyeti yalnızca bir tek etkinliğe bağlı basit bir beceri değildir. İçinde gözlem, dinleme, konuşma, yazma ve beden dili ile yansıtılan pozitif davranışlar gibi birçok farklı becerinin anlaşılması ve geliştirilmesi ile doğru orantılıdır.

Özgüven ile kişisel imajımız arasındaki ilişki çok kuvvetlidir ancak herşeyin fazlasının zarar olduğu mottosu ile yola çıkarsak bu aradaki ilişkinin dengelerinin sağlam temellere oturtulması ve iyi yönetilmesi gerekir. Tabiki faydadan çok zararla karşılaşmak istemiyorsak.

Kişisel imaj sadece görsellikle ilgili olmamakla beraber etkili iletişim kurarak, görgü ve ahlak kurallarına uyarak, bilgimizin gücüyle saygı ve sevgi duymayı bilerek çok iyi yönetilebilecek bir konudur.
Sertifikalar
* 3 Profesyonel Eğitim 3 Eğitim Sertifikası
* Sertifikalar İngilizce ve Türkçe olarak hazırlanacaktır.
* Sertifikalar etkinlik günü çıkışta dağıtılacaktır.
* Sertifikalar İsme özel, Yaşamartı kalitesiyle soğuk damgalı, onaylı şekilde hazırlanmaktadır.

SERTİFİKA BAŞLIKLARI:
* DİKSİYON VE KONUŞMA ESTETİĞİ
* ZAMAN YÖNETİMİ ve VERİMLİ ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
* KİŞİSEL MARKA İMAJI ve ÖZGÜVEN YÖNETİMİ
Yer/Ulaşım
Ankara Üniversitesi Tandoğan Kampüsü Mavi Salon
Mühendislik Fakültesi Jeoloji Mühendisliği Bölümü

*Tandoğan ve Beşevler Ankaray durağına yürüme mesafesinde, tüm toplu taşıma araçları ile ulaşılabilir

ankara-universitesi-map

BİLETİX İCON

Daha Önceki Zirvelerden Videolar


İletişim Zirvesi


Kişisel Gelişim Zirvesi