Bize Ulaşın: 0850 532 52 12
Sektörel Eğitimler, Kişisel ve Kurumsal Gelişim Programları, Business School

Eğitim Merkezi

ÇANKIRI-WEB-6ARALIK

Çankırı Kişisel Gelişim Zirvesi

Eğitimler
Yaşamartı Kişisel Gelişim Zirvesi yoğun talep üzerine 15 Kasım 2015'de 3.kez katılımcıları ile buluşuyor. 2 Eğitmen dolu dolu 6 saat eğitim ve 4 Başarı Sertifikası

Türkiyenin en iyileri Yaşamartı Kişisel Gelişim Zirvesi ile sizlerle.Konularında öncü profesyonel eğitmenler tarafından verilecek nitelikli eğitimler ile kendinize yatırım yaparken CV'nize de artılar katın...

- ÖZEL OYTUN TÜRKOĞLU (Marka Stratejisti/Girşimci)
// SAT KENDİNİ!
// KİŞİSEL MARKA İMAJI VE ÖZGÜVEN YÖNETİMİ

- SERHAN YILMAZ (Uluslararası Lider Şirketlerin Satış ve Pazarlama Direktörü/Profesyonel Eğitmen)
// Zaman Yönetimi ve Verimli Çalışma Yöntemleri
// Profesyonel ve Sosyal Hayatta İlişki Yönetimi
Detaylar
Tarih: 6 Aralık 2015 Pazar
Yer: 100. Yıl Kültür Merkezi / ÇANKIRI
Eğitim Saatleri: 12.00- 18:00

Katılım Ücreti
Öğrenci: 40 TL
Tam: 50 TL

*Kredi kartı ile ödeme imkanı
*Kontenjan Sınırlıdır
*Eğitime Herkes Katılabilir...
İçerik
***ZAMAN YÖNETİMİ ve VERİMLİ ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ***
- SERHAN YILMAZ (Profesyonel Egitmen & Uluslararasi Lider Sirketlerin Satis ve Pazarlama Yöneticisi)

Uygulanacak basit yöntemlerde, durdurulamayan ve yavaşlatılamayan zamanı daha verimli bir şekilde kullanmak mümkün olabiliyor. İnsanoğluna eşit olarak sunulan tek kaynak olan zamanın, etken ve daha verimli kullanılabilmesi için, öncelikle “zaman yönetimi”nin öğrenilmesi gerekiyor. Başarılı bir zaman yönetiminin gerçekleşmesi için ise kişinin zihinsel hazır olma düzeyinin büyük önemi bulunuyor. Bununla birlikte kişinin "verimli çalışma ve verimli etkinlikler" yapmasının da büyük oranda önü açılmış oluyor. "Zaman yönetimi ve verimli çalışma teknikleri" konulu bu kısa eğitim içeriğinin temel amacı da, kişinin bu sürece inanmasına ve zihinsel olarak da hazır olmasına destek olmaktır.

***KİŞİSEL MARKA İMAJI ve ÖZGÜVEN YÖNETİMİ***
ÖZEL OYTUN TÜRKOĞLU (Marka Stratejisti/ Girişimci)

“…Güven, bilgi ve deneyimle gelir. Kişiyi daha sıkı çalışmak ve kazanan olmak adına başkalarının desteğini aramak için şevk eder. Evde kişiyi eşine karşı daha hassas yapar; iş yerinde kolayca başarılı olanla kolayca tatmin olan arasındaki farkı ortaya çıkarır. Toplum içindeyse kişinin etrafındaki insanlar arasında dikkat çekmesini sağlar.
Güven evde, iş yerinde ve toplum içinde iyi iletişim kurabilme kabiliyetinden ileri gelir. İyi iletişim kurabilme kabiliyeti yalnızca bir tek etkinliğe bağlı basit bir beceri değildir. İçinde gözlem, dinleme, konuşma, yazma ve beden dili ile yansıtılan pozitif davranışlar gibi birçok farklı becerinin anlaşılması ve geliştirilmesi ile doğru orantılıdır.

Özgüven ile kişisel imajımız arasındaki ilişki çok kuvvetlidir ancak herşeyin fazlasının zarar olduğu mottosu ile yola çıkarsak bu aradaki ilişkinin dengelerinin sağlam temellere oturtulması ve iyi yönetilmesi gerekir. Tabiki faydadan çok zararla karşılaşmak istemiyorsak.

Kişisel imaj sadece görsellikle ilgili olmamakla beraber etkili iletişim kurarak, görgü ve ahlak kurallarına uyarak, bilgimizin gücüyle saygı ve sevgi duymayı bilerek çok iyi yönetilebilecek bir konudur.

***PROFESYONEL ve SOSYAL HAYATTA İLİŞKİ YÖNETİMİ***
- SERHAN YILMAZ (Profesyonel Egitmen & Uluslararasi Lider Sirketlerin Satis ve Pazarlama Yöneticisi)

İnsanlarin gündelik hayatta veya iş hayatında iletişim halindeyken verdikleri tepkileri farkedebilmek daha iyi ilişkiler kurmamızı ve bu ilişkileri yönetebilmemizi sağlar. Duygusal, mantıksal, güdüsel veya fiziksel değerlendirmeler ile bütünün parçalarını birleştirip karşımızdaki insanı okuyabilmemiz mümkündür. Bu sayede ilişkilerin akışını değiştirebiliriz. Bilim ve edindiğimiz tecrübeler doğrultusunda insanı ve insan davranışlarını doğru okuyup yönetebilen refleksler oluşturarak networkünüzde bulunan ilişkileri yönetmeye ne dersiniz?
Eğitmenler
>> SERHAN YILMAZ
(Profesyonel Egitmen & Uluslararasi Lider Sirketlerin Satis ve Pazarlama Yöneticisi)

İlköğrenimini Ted Ankara Koleji'nde, ortaöğrenimini ise Çankaya Milli
Piyango Anadolu Lisesi'nde tamamlayan Yılmaz, satış ve pazarlama hayatına da bu yıllarda amatör anlamda muhtelif alanlarda adım atarak başladı.Daha sonra Çankaya Üniversitesi Endüstri Mühendisliği'ni burslu olarak kazanan Yılmaz, 2. sınıfta ayrıca İşletme Bölümü'nde de yandal yapmaya başlamıştır. Sonrasında Nurol Holding'te Yurtdışı Satış ve Pazarlama, Turkcell Superonline'da Bölge Yöneticiliği ve Turkcell'de Kurumsal Satış İç Anadolu Bölge Müdürlüğü görevlerini yürüten Yılmaz, daha sonra British American Tobacco'da Ticari Pazarlama ve Satış Bölge Müdürü olarak çalışmıştır. Şu anda IBM Turkiye'de Enerji Sektörü Müşteri İlişkileri Yöneticisi olarak çalışmaktadır. Ayrıca eğitim hayatına da Bahçeşehir Üniversitesi'nde burslu olarak yaptığı MBA sonrasında, şu anda da Hacettepe Üniversitesi'nde yapmakta olduğu Bilişim Hukuku Yüksel Lisans programı ile devam etmektedir.
İş hayatı boyunca çalıştığı kurumlarda iç eğitmen rolü de üstlenen Yılmaz, diğer yandan da Türkiye'de eğitmen kimliğiyle birçok üniversitede ve kurumda farklı alanlarda onlarca seminerde konuşmalar yapmış ve eğitimler vermiştir.
Deniz sporları ve kayak gibi hobilerine ek olarak amatör olarak edebiyatla da ilgilenmektedir.

>> ÖZEL OYTUN TÜRKOĞLU
(Marka Stratejisti/ Girişimci)
1975 Ankara doğumlu Özel Oytun Türkoğlu, Boğaziçi Üniversitesi Fen ve Edebiyat Fakültesi Fizik ve Ortadoğu Teknik Üniversitesi Mühendislik Fakültesi İnşaat Mühendisliği bölümlerinde eğitim gördü. 1. sınıf öğrencisiyken Not Grup Bilgisayar Danışmanlığı’nı kurdu. 1997 yılında Otel sektöründe bilgisayar hizmetleri konusunda yeni bir açılım sağlayarak otellere destek hizmeti sunmaya başladı. İç Anadolu bölgesinde geniş bir otel yelpazesine destek hizmeti sunan Notel markası ile otelcilik sektöründe adını duyurdu.

2005 yılında Akçakoca açıklarında yapılan Türkiye’nin en büyük Doğalgaz arama faaliyetlerinin danışmanı olarak görev almıştır. O tarihten bu yana Türkiye’nin önemli petrol ve doğalgaz arama şirketlerinin danışmanlığını yapmaktadır. 2007 yılında konferans, fuar ve organizasyonlara bilgisayar ve yan donanımları kiralama hizmeti veren Not Grup Bilgisayar Kiralama’yı kurarak Ankara’da bu dalda sektör lideri olmuştur. Bireysel olarak, özellikle KOBİ’lerin ve büyüme hedefi olan firmaların, kurumsallaşmaları, marka yönetimi ve sosyal medya stratejileri konusunda halen birçok firmaya danışmanlık hizmetleri vermektedir. 2013 yılında Ankara’nın ilk ve tek bütünleşik hizmet sunan markalaştırma ajansı Markör’ün kurulumunda yer almıştır. Ankara’dan ulusal ve uluslararası markalar çıkarmayı görev edinen Markör, birçok Ankara markası ile çalışmalar yürütmektedir.

Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde ilki düzenlenen Kıbrıs Girişimcilik zirvesi’nde panel yöneticiliği, Avrupa’nın ilk engelli startup forumunda finalist projelerin belirlendiği komisyonlarda danışmanlık, EBAN tarafından düzenlenen Winter University’de iş fikri değerlendirme juri üyeliği ve birçok üniversitede girişimcilik derslerinde dönem sonu jüri üyelikleri yapmıştır. 9 Mayıs 2012'de İstanbul Ticaret Üniversitesi’nde düzenlenen e-eticaret zirvesinde “Benzersiz Girişimcilik” eğitimi ile 600 Engelli girişimci ile çalışmalara katılmıştır. 23-24 Nisan 2012'de Moskova’da düzenlenen 12. Eban Kongresi’ne katılmış, Ban Manager Sertifikası almıştır. Ayrıca, 19 Haziran 2012'de Bosna Hersek’in başkenti Saraybosna’da yapılan “Regional Access to Finance Forum”da uluslararası start-up ve grow-up pitching’leri dinleme komitesinde yer almıştır.

Üniversitelerde “Sat Kendini – Kişisel marka olmak ve pazarlama sanatı” seminerleri ile 50'den fazla üniversitede genç girişimcilerle buluşmuştur. 2013-2014 döneminde Türkiye genelinde üniversitelerde “Marka Kulübü” kurulması için çalışmalar yapmaktadır. 2013 yılı mayıs ayında Anadolu Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından “Yılın Sosyal Medyayı en iyi kullanan girişimcisi” ödülüne layık görülmüştür. Çeşitli dergilerde ve internet üzerinde girişimcilik ve marka olma üzerine yazılar yazmaktadır.
Sertifikalar
- Sat Kendini!
- Kişisel Marka İmajı ve Özgüven Yönetimi
- Zaman Yönetimi ve Verimli Çalışma Yöntemleri
- Profesyonel ve Sosyal Hayatta İlişki Yönetimi


* Katılımcılara 4 Adet Eğitim(Başarı) Sertifikası verilecektir.
* Sertifikalar İngilizce ve Türkçe olarak hazırlanacaktır.
* Sertifikalar 11 Kasım Çarşamba gününe kadar kaydını yaptıranlara etkinlik gününde verilecektir
* Sertifikalar İsme özel, Yaşamartı kalitesiyle soğuk damgalı, onaylı, sertifika numaralı şekilde hazırlanmaktadır.
BİLETİX İCON

Videolar


İletişim Zirvesi


Kişisel Gelişim Zirvesi