Bize Ulaşın: 0850 532 52 12
[layerslider id='11']
[layerslider id='33']

Gelişim Zirvesi ANKARA // 04 MAYIS 2014

Detaylar
- Ozanser Uğurlu ile "İş Hayatında Etkin Beden Dili Yönetimi"
- Özgür Aksuna ile "Diksiyon ve Konuşma Estetiği"
- Dr. Başar Baypınar ile "Zaman Yönetimi"
- Serhan Yılmaz ile "Liderlik ve Yönetim Yetkinlikleri"

*4 Profesyonel Eğitim 8 Sertifika
Tarih: 04 Mayıs 2014
Yer: Milli Kütüphane Konferans Salonu
Eğitim Saatleri: 09:30 - 17:30
Katılım Ücreti: 50 TL
*Kredi Kartına 12 aya kadar taksit imkanı
*Kontenjan sınırlıdır
İçerik
------İŞ HAYATINDA BEDEN DİLİ YÖNETİMİ(Yar. Doç. Dr. Psikolog OZANSER UĞURLU):

letişim, sosyal varlıklar olan biz insanlar için bilgi aktarımına duyulan ihtiyaç ile başlayan ve insanı insan yapan önemli bir araçtır. İlk bakışta kontrolümüz altında tuttuğumuz, işaret ve kelimelerle sınırlandırdığımız bir beceri gibi gözükmekle birlikte aslında iletişim sınırsız ve sonsuz ihtimallere açık bir olgudur. Bu nedenle de İş hayatında kişisel ilişkilerimizi, performansımızı ve elde edeceğimiz sonuçları doğrudan etkileyebilen önemli bir konudur.

Doğru beden dili ile iş hayatında ilişkilerimizi, iletişimimizi, yaptığımız işi ve müzakere süreçlerini optimum seviyede yönetebilmek için gerekli argümanları elde edebiliriz.

Aynı zamanda karşımızdakini daha iyi anlayabilir kendimizi daha iyi ifade edebiliriz. Etkin beden dili yönetimi ile tüm iletişim süreçlerinde kendinizi profesyonel şekilde ifade etmek istemez miydiniz?


------DİKSİYON VE KONUŞMA ESTETİĞİ - ARTIK KONUŞMANIN ZAMANI GELDİ! (Radyo Programcısı ÖZGÜR AKSUNA):

* Topluluk Önünde Konuşurken Soluğun Denetimi ve Heyecan Kontrolü
* Konuşma Aygıtımıza Esneklik Kazandırma
* Akıcı ve Anlaşılır Konuşmanın Sağlanması
* Yazı Dili ile Konuşma Dili Arasındaki Ayrımlar
* Doğru Nefes Alma Teknikleri – Diyafram Çalışmaları


------ZAMAN YÖNETİMİ (İnsan Kaynakları Yöneticisi DR. BAŞAR BAYPINAR)

Zamanı etkin şekilde yönetebilmek zamanın ve zamandaki konumunuzun farkına vararak mümkün olur. Zaman yönetimi becerisi kendi yarattığımız olumsuz davranışlar ve dışarıdan etki yoluyla kolayca baskı altına alınabilir. Ertelemek, hayır diyememek, kötü iletişim, yanlış öncelikler ve zaman çalıcılar gibi olumsuzluklarla mücadele etmek için zamanı yönetmek zorundayız. Planlı ve verimli zamanlar yaratarak, her şeye vakit ayırabilir, daha doğrusu ulaşmamız gereken hedeflerin bilincinde mutlu ve huzurlu bir zaman akışı oluşturabiliriz.


------LİDERLİK VE YÖNETİM YETKİNLİKLERİ (IBM Müşteri İlişkileri Yöneticisi SERHAN YILMAZ)

Çağımıza uyum sağlayabilmek, yöneticiler için en önemli zorunluluk haline gelmiş ve bu zorunluluk bütün yönetim örgütlerinin işleyişini, yapısını ve yöneticiden beklenen rolleri değiştirmiştir. Buna bağlı olarak günümüz yönetim yaklaşımlarında, yönetici değil daha çok lider yöneticiden beklenen olumlu davranışlar vurgulanmaya başlamıştır. Bu oturumda lider olma yolunda gerekli olan temel yönetim yetkinliklerini ve methodolojiyi vurgulayacağız.
Eğitmenler
YRD. DOÇ. DR. OZANSER UĞURLU,
1975 yılında Turhal’da doğdu. ODTÜ Psikoloji bölümünü bitirdi. Ankara Üniversitesi’nde yüksek lisans ve doktorasını tamamladı. Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi ve Çankaya Üniversitesi Psikoloji Bölümlerinde öğretim üyeliği yaptı.Lie to Me dizisinin yaratıcısı Paul Ekman' ın öğrencisi olarak, Paul Ekman'dan Sertifikalı Micro Beden Dili Uzmanı oldu. Gençlerbirliği, Manisaspor ve Türkiye Futbol Federasyonu’nda Psikolog olarak çalıştı. Radikal gazetesinde yayınlanan ilk yazılarının ardından çeşitli dergilerde, Sabah ve Star gazetelerinde köşe yazıları yazdı, okur sorularını yanıtladı. Radyo Odtü’de ve TRT Ankara Radyosu’nda programlar yaptı.Bir çok TV programına konuk ve danışman olarak katıldı. Yayınlanmış kitapları ve bilimsel makaleleri vardır. Kurucusu olduğu “Mutluluk Enstitüsü” ile birlikte hayata meydan okumak isteyen; tutku, anlam ve doyumla yoğurulmuş bir hayat için bireylere yol göstermeye devam etmektedir. Halen İNDA Çözüm Odaklı Danışmanlık ve Eğitim Merkezin’de bireylere ve kurumlara performans danışmanlığı yapmaktadır.

ÖZGÜR AKSUNA
1978 Ankara. Eğitim hayatını Çevre Mühendisliği, İktisat,Türk Musikisi Konservatuvarı branşlarında multidisipliner şekilde tamamladı. Müzik ve yayıncılık hayatına 1995 yılında TRT Ankara Radyosu ve TRT Ankara Televizyonu’nda başladı 1999 yılında Türkiye’nin en önemli yabancı müzik istasyonlarından Capital Radio ile başlayan Dj’lik ve radyo programları ile adını “Türkiye’yi Uyandıran Adam” olarak tüm Türkiye’ye ve yurt dışına duyurdu. Bir süre NTV bünyesinde de çalıştıktan sonra halen 15 yıllık yayın ekibi ve yayın arkadaşları ile Max Fm’in kuruluşundan itibaren hafta içi her sabah 07:00 – 12:00 saatleri arasında “Max Fm Morning Show” programı ile radyo programcılığı hayatını büyük bir başarı ile sürdürmektedir. Türkiye Medya Oscarları ödüllerinde “Yılın Radyocusu” oscarına layık görülmüştür. Black Model Academy’de Türkiye’de ilk ve tek olan “Diksiyon ve Konuşma Estetiği” eğitimleri ile alanında öncü olmakta, diksiyon ve güzel konuşma, Kişisel gelişim, Kurumsal eğitim, Yaşam Koçluğu, Kariyer Koçluğu ve Öğrenci koçluğu konularında dersler vermeye devam etmekte ve birikimlerini paylaşmaktadır.Ted Üniversitesi’nde “Radyo ve Diksiyon” dersleri vermektedir. Markör’de “Kişisel Marka ve İmaj danışmanlığı” yapmakta, Chef Akademi’de “Cook & Fun” isimli yemek workshopları düzenlemekte,Discovery Channel, Animal Planet, TRT ve Kanaltürk gibi bir çok kanalda ve reklamlarda seslendirme sanatçısı olarak çalışmakta, dergi ve blog yazarlığı yapmaktadır.

DR. BAŞAR BAYPINAR
1976 Ankara doğumlu olan Baypınar, ilk ve orta öğrenimini aynı ilde tamamladı.1998 yılında Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü'nden mezun oldu.Aynı yıl ulusal bir insan kaynakları danışmanlık firmasında "insan kaynakları asistanı" olarak göreve başladı. Danışmanlığı yapılan firmaların personel temini sürecinde hizmet veren firmada, "insan kaynakları uzmanı" olarak çalışmalarına devam etti.

Etkili özgeçmiş yazımı, mülakat teknikleri, kişisel gelişim, kariyer planlama ve zaman yönetimi konularında 2000 yılında Hürriyet İnsan Kaynakları Gazetesi'yle ortak proje kapsamında Türkiye genelinde 12 ilde üniversite öğrencilerine eğitimler verdi.

Çalışma yaşamına paralel olarak, Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü'nde 1999 yılında başladığı yüksek lisans eğitimini 2002 senesinde tamamlayan Baypınar, ardından dünyanın en büyük özel istihdam bürosu konumundaki Adecco Hizmet ve Danışmanlık'ta "Kıdemli Seçme ve Yerleştirme Danışmanı" olarak 7 seneyi aşkın süre çalışmalarına devam etti.2010 senesinde sektör kanadında kariyerine devam etme kararı ile Termikel Şirketler Grubu'nun İnsan Kaynakları Direktörlüğü görevine başlayan Baypınar, burada çalıştığı süre boyunca şirkette insan kaynakları yönetimi sisteminin yapılandırılması, işe alımlar, personel ve özlük işlemlerinin koordinasyonu, idari işler ve işçi sağlığı departmanlarının yönetimi, kariyer planlama ve eğitim faaliyetlerinin yönlendirilmesinden bilfiil sorumlu oldu. Eser Holding İnsan Kaynakları Müdürü olarak kariyerine devam etti. Son olarak halen AECOM Ülke İnsan Kaynakları Müdürü olarak çalışmalarına devam etmektedir.

2009 senesinde Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü'de doktora eğitimini tamamlayan Baypınar, aynı zamanda Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi İnsan Kaynakları ve Kariyer Planlama Yüksek Lisans Programı'nda öğretim görevlisi olarak "özel istihdam hizmetleri" ve "yetkinlik bazlı mülakat teknikleri" konulu dersleri vermektedir.

İnsan Kaynakları Yönetimi, Stratejik İK Yönetimi, Yönetim bilişim sistemleri (MIS) konularında Ortadoğu Teknik Üniversitesi ve Ankara Üniversitesi'nden sertifikaları bulunmaktadır.

Gönüllü kuruluşlara ve ulusal / uluslararası öğrenci organizasyonlarına, işveren temsilcileri ve firmalara uzmanlık alanlarıyla ilgili stand-up tadında eğitim / danışmanlık hizmetleri vermeye devam etmektedir. İnsan kaynakları yönetimi, endüstri psikolojisi, iş yerinde etik, fordist/post-fordist üretim modelleri gibi konularda çeşitli dergilerde ve kitaplarda yayımlanmış makaleleri ve köşe yazıları bulunmaktadır.

“Dr.Başar Baypınar, 2000 senesinden bu yana uzmanlık alanları ile ilgili yerli ve yabancı kurum,kuruluş ve şirketlere kurum içi eğitimler, danışmanlık hizmetleri ve stand-up tadında seminerler vermeye devam etmektedir.

Başlıca hobileri gitar, piyano çalmak ve asker figürü koleksiyonu yapmak olan Baypınar, 10 metre havalı silahlar & 50 metre serbest tabanca atış ve okçuluk (makaralı yay) konusunda lisanslı sporla da ilgilenmiş ve madalyalar kazanmıştır.

SERHAN YILMAZ
İlköğrenimini Ted Ankara Koleji'nde, ortaöğrenimini ise Çankaya Milli Piyango Anadolu Lisesi'nde tamamlayan Yılmaz, satış ve pazarlama hayatına da bu yıllarda amatör anlamda muhtelif alanlarda adım atarak başladı. Daha sonra Çankaya Üniversitesi Endüstri Mühendisliği'ni burslu olarak kazanan Yılmaz, 2. sınıfta ayrıca İşletme Bölümü'nde de yandal yapmaya başlamıştır.
Üniversite yıllarında da öğrenci konseyi, birçok öğrenci kulübü ve gençlik derneğinde başkanlık ve yöneticilik görevleri yürütürken, Arçelik ve Turkcell stajları'na ek olarak profesyonel iş hayatına da Ostim'de adım atmıştır.
Sonrasında Nurol Holding'te Yurtdışı Satış ve Pazarlama, Turkcell Superonline'da Bölge Yöneticiliği ve son olarak da Turkcell'de
Kurumsal Kobi Satış Segmentinde İç Anadolu Bölge Müdürlüğü görevlerini yürüten Yılmaz, daha sonra British American Tobacco firmasının Ticari Pazarlama ve Satış Ankara Bölge Müdürü olarak çalışmıştır.şu anda IBM Turkiye'de stratejik musteri iliskileri yonetiminden sorumlu olarak calismaktadir. Ayrıca Bahçeşehir Üniversitesi'nde MBA yaparak eğitimine de devam etmektedir.
İş hayatı boyunca çalıştığı kurumlarda iç eğitmen rolü de üstlenen Yılmaz, diğer yandan da Türkiye'de birçok üniversitede ve kurumda farklı alanlarda onlarca seminerde konuşmalar yapmış ve eğitimler vermiştir.
Deniz sporları ve kayak gibi hobilerine ek olarak amatör olarak edebiyatla da ilgilenmektedir.
Sertifikalar
- Katılımcılara 4 adet Türkçe ve 4adet İngilizce olmak üzere 8 adet Eğitim(Başarı) Sertifikası verilecektir.
- Her belgenin size özel sertifika no/ onay, imza ve soğuk damgası bulunacaktır.
- Sertifikalarınz Yıpranma/ kayıp ve revizyon gibi durumlarda ücretsiz olarak yenilecektir.
<< Gelişim Zirvesi Ana Sayfa[/custom_button]




[contact-form-7 404 "Not Found"]