Bize Ulaşın: 0850 532 52 12
Sektörel Eğitimler, Kişisel ve Kurumsal Gelişim Programları, Business School

Eğitim Merkezi

IST-İLETİŞİMZİRVE-web-banner

İstanbul İletişim Zirvesi

Eğitimler
Yaşamartı farkıyla yılda sadece 2 kez düzenlenen özel programa kontenjan dolmadan yerinizi ayırttırmayı unutmayın!
Türkiye'nin alanında uzman en iyi isimleri Yaşamartı Eğitmen kadrosunda!
Yaşamartı tarafından özenle hazırlanan konsept eğitim programlarında tüm gün eğlence ile eğitim anlayışını birleştiren etkinlikler sizleri bekliyor.
6 saat Eğitim sonunda, profesyonel 4 Eğitim Sertifikası sizleri bekliyor!


- NEVŞİN MENGÜ (CNN TÜRK Ana Haber Spikeri/Sporcu)
* "YENİ NESİL İLETİŞİM, GELECEĞİN TRENDLERİ"

- EMRE TİLEV (KANAL D, CNN TÜRK Spor Spikeri/Eğitmen)
* DOĞRU KONUŞMA BECERİSİ: DİKSİYON, ARTİKÜLASYON ve FONETİK"(UYGULAMALI)

- BERKE CİVAN (Editor The Content Company Yönetici Ortağı)
* "BUNLAR HEP HİKAYE: İÇERİK PAZARLAMASI"

- TAYLAN ÖZGÜR DEMİRKAYA (İzmir Ekonomi Üniversitesi Öğretim Görevlisi/Embryonix Birim Koordinatörü)
* "KOLAY İŞ BULMAK İÇİN SOSYAL MEDYA STRATEJİLERİ ve MÜLAKAT İLETİŞİMİ"
Detaylar
KAYIT SİSTEMİ:

- Biletinizi biletix'den alarak etkinliğe direk katılabilirsiniz YA DA;
- Ön Başvuru formunu eksiksiz doldurunuz.
- Yapılan başvurulara sıralamaya göre geri dönülmektedir.
- Yoğun talep nedeniyle yaptığınız başvurudan itibaren bir kaç gün içinde geri dönüş yapılabilir.
- Ön başvuru yapmak eğitime katılabilmenizi garanti etmez.
- Ön başvurudan sonra size gösterilen ödeme yöntemleri ile ödemenizi yaptığınız takdirde kaydınız kesinleşir ve kontenjan dahilinde olursunuz.

Tarih: 13 MART 2016 PAZAR
YerŞİŞLİ BELEDİYESİ KENT KÜLTÜR MERKEZİ
Halaskargazi Cad. No: 286 ŞİŞLİ / İSTANBUL
(Ulaşım Bilgileri: http://www.biletix.com/mekan/VZ/ISTANBUL/tr)

Giriş Kayıt Başlangıç: 09:30
Eğitim Saatleri:10:00 - 17:00

Öğrenci Katılım Bedeli: 50TL
Sivil Katılım Bedeli: 70TL

*Kredi kartı ile ödeme imkanı
*Kontenjan Sınırlıdır
*Eğitime Herkes Katılabilir...
İçerik
YENİ NESİL İLETİŞİM, GELECEĞİN TRENDLERİ
- NEVŞİN MENGÜ (CNN TÜRK Ana Haber Spikeri/Sporcu)

Her gün durmaksızın etrafımızdaki her şeyin geliştiği ve değiştiği dünyada bireyler olarak kendimizide geliştirmek ve çağa ayak uydurmak zorundayız. Öncelikle görsel ve hayatın içindeki konum olarak kişilerde bıraktığımız imaj, onların gözündeki konumumuzla direkt ilgilidir. İlişkiler arasında yer aldığımız konumu iyi belirlersek imajımızı da ona göre daha iyi seviyelere getirebiliriz. Her gün daha çeşitlenen ve zorlaşan iletişim kanalları gelecekte daha da zor hale gelecektir. Nevşin Mengü ile yaratıcı ve eğlenceli seminer eşliğinde gelecekteki iletişiminizin temellerini atabilirsiniz.

DOĞRU KONUŞMA BECERİSİ: DİKSİYON, ARTİKÜLASYON ve FONETİK"(UYGULAMALI)
- EMRE TİLEV (KANAL D, CNN TÜRK Spor Spikeri/Eğitmen)

* Eğlenceli Nefes ve Diksiyon Egzersizleri Yapılacaktır.
- Diksiyon
- Doğru Konuşma
- Fonetik
- Nefes Teknikleri

Diksiyonu söyle tanımlayabiliriz: söz söylerken, duygu ve düşünceleri doğru, üslubuna uygun olarak anlatmak için sesin uyumunu, söylenişini, sözcük hecelerinin uzunluğu, kısalığı ve vurguları bakımından doğruluğu; jesti, mimiği, takınılacak tavırları yerinde ve güzel kullanma sanatıdır.
Doğru bir diksiyon için gerekli iki temel koşul vardır. Birincisi: ses aletini doğru kullanmak. Yani konuşma için yeteri kadar havayı ses yollarını kasmadan içeri almak, gereğinden fazla durak kullanmamak, durakları doğru yerde gerektiği gibi kullanmak ve sesi duyulur ve net bir hale getirmek.

İkincisi: söz söylerken konuştuğumuz dili düzgün ve doğru söylemek için düzeltmeye çalışmak ve mimiği, jesti,tavrı yardımcı olarak kullanmak.

“ÖYLE KONUŞ Kİ, HAYRANLIKDAN KULAKLAR KAMAŞSIN”
EMRE TİLEV
BUNLAR HEP HİKAYE: İÇERİK PAZARLAMASI
- BERKE CİVAN (Editor The Content Company Yönetici Ortağı)

Son yıllarda çokça konuşulan "İçerik Pazarlaması"konusuna ne kadar hakimiz? Neleri doğru biliyoruz neleri yanlış? Mesela "İçerik Pazarlaması" sadece sosyal medya mıdır? Peki üretilen her içerik kullanıcısıyla buluşur mu? Kullanıcı kendisine için kıymetli içeriği nerede bulur ve tüketir? Kıymetli içerik nedir? Hikayeye nasıl dönüşmelidir?

Son yıllarda pazarlamada çok sık duyar, konuşur olduk. Peki nedir gerçekten bu "İçerik Pazarlaması"?

Vikipedi şöyle tanımlar: Markaların yazı, ses, görüntü (fotoğraf/video), grafik, infografik ile hazırlanmış içeriklerin hedef kitlelerin dikkatini çekerek ve bu içeriklerle onlarla bağ kurmalarını sağlamayı hedefleyen yeni nesil pazarlamadır.

Dikkat çekmek, bağ kurmak ve yeni nesil pazarlama.

Hikayeler yazmak ve kullanıcısına, okuyucusuna, izleyicisine, tüketicisine mesajlarını bu hikayelerle aktarmak..

İçerik pazarlamasına dair hem kurum/marka hem de ajans gözüyle bakıp, dünyadan ve Türkiye'den doğru anlatılmış hikayeleri değerlendireceğiz.

 

KOLAY İŞ BULMAK İÇİN SOSYAL MEDYA STRATEJİLERİ ve MÜLAKAT İLETİŞİMİ
- TAYLAN ÖZGÜR DEMİRKAYA (İzmir Ekonomi Üniversitesi Öğretim Görevlisi/Embryonix Birim Koordinatörü)

- Sosyal medya işe almayı nasıl etkiliyor?
- İyi iş bulmak için hangi sosyal medya kanalı nasıl kullanılmalı?
- Facebook, Twitter ve Linkedin profillerindeki imajınız nasıl olmalıdır?
- İş aramak iş bulma olasılığını neden düşürür?
- İşe alanlar nelere dikkat eder?
- İstediğiniz bir işi bulmak neden zordur? (Daha kolay yolu var mıdır?)
- Mülakat sırasında nasıl olumlu şekilde akılda kalınır?
- Mülakat uygulaması(Mülakat Similasyonu)
Eğitmenler
>> NEVŞİN MENGÜ
(CNN Türk Ana Haber Spikeri/Sporcu)

Nevşin Mengü 1982 yılında Ankara'da doğdu. Klasik Ankara çocuğu tabirine uyan eğitimini; TED Ankara Koleji'nin ardından Bilkent Siyaset Bilimi Bölümü'nde tamamladı. Ankara çizgisini Galatasaray Üniversitesi ile kırdı. Masterını 'Türkiye Üzerine Toplumsal İncelemeler' dalında yaptı.

Televizyonculuğa 2005 yılında Kanaltürk televizyonunda başlamış, bu kanalda Kadınlar Kulübü adlı programı sunmuştur.Bir yıl sonra Habertürk'de muhabirliğe başlayan Mengü, One Ajans tarafından gelen Tahran muhabirliği teklifi üzerine bu kanaldaki görevini bırakır, 1,5 yıl Ajansın Tahran temsilciliği yapar. Türkiye Radyo ve Televizyon Kurumu'na prodüksiyon ve iletişim hizmetleri sağlayan One Ajans'ta bir süre görev alan sunucu, altı ay Hürriyet Gazetesi'nde de çalışmıştır. CNN Türk kanalında editörlük ve sunuculuk yapmaktadır.

Mengü; Temmuz 2011'de mensubu bulunduğu meyda grubu DYH'in bünyesindeki Kanal D'nin ana haber sunucusu Mehmet Ali Birand'ın sağlık sorunları nedeniyle yayın yapamaması sonucu aynı gün içinde iki farklı televizyon kanalında ana haber bülteni sunarak televizyonculuk tarihine geçmiştir.

CNN TÜRK’te hafta içi her gün Ana Haber'i sunuyor.

Hürriyet Daily News’a analiz yazıları yazıyor. Aynı zamanda dayanıklılık sporlarıyla yakından ilgilenen Nevşin Mengü, Maraton ve Ironman yarışlarında yarışıyor. Spor konusundaki tecrübelerini de Pedal Dergisi’ndeki yazılarında aktarıyor.

İyi derecede İngilizce, orta düzeyde Almanca ve Farsça biliyor. İşini çok seviyor.

>> EMRE TİLEV
(KANAL D, CNN TÜRK SPOR SPİKERİ/EĞİTMEN)

1971 Ankara doğumlu. İlkokulun 3. Sınıfına kadar Ankara’da okudu. 4 ve 5 sınıflar ile orta ve lise tahsilini ise İzmir’de tamamladı. 19 Mayıs Üniversitesi Mühendislik Fakültesi, Gıda Mühendisliği bölümünden mezun oldu.

Tilev, 2006 yılından beri Doğan Medya Grubu’nda çalışıyor. Kanal D spor haberleri ve Star, Kanal D, D Smart ekranlarındaki maçlar ve programlar dışında 2011 Mart ayından beri CNN TÜRK ekranlarında “Spor Masası” ve “Spor Toplantısı” programlarında görev alıyor.

1989 – 1991 yılları arasında Samsun’da yerel STV televizyonunda başlayan kariyer, 1991-1994 yılları arasında yine Karadeniz bölgesindeki değişik yerel kanallarda (Stv, Gözde Tv, Bafra Fm) devam etti. 1994 yılında Show Tv‘de İlker Yasin ve ekibiyle başlayan Ulusal Kanal deneyimi aynı yıl Türkiye’de ilk kez yayınlanmaya başlayan ve Cine 5 ekranlarından izlenen Formula 1 yarışlarının anlatım ve program sunumlarıyla pekişti. Aynı yıl içinde Türkiye ligi maçları özetleri anlatımı ve Cine 5’in yanı sıra Show Radyo’dan maç yayınlarının naklinde spikerlik görevini üstlendi. İlker Yasin ve ekibi ile Show Tv ardından Cine 5’in kurulumunda görev aldı. Ardından aynı kanalda yaşanan değişimde Show TV ekranlarında kalarak Şansal Büyüka ve ekibi ile çalışmaya başladı. Bu süreçte Show Tv’de yayınlanan “Spor Sayfası” Cine 5 ekranlarındaki maçların anlatımı ve değişik spor yayınlarında görev aldı. 1996 Koraç kupası belgeselini hazırladı. İbrahim Altınsay ve Barbaros Talı yönetiminde aynı grup içinde Süperspor kurulumunda aktif rol oynadı. Bu kanalda İngiltere, Fransa, Almanya, İspanya ve Portekiz ligi anlatımları yanında yine Formula 1 ve Basketbol maçlarının spikerlik ve değişik programların sunuculuk görevini üstlendi. Show Radyo ile aynı anda Radyo D frekansında da maç anlatan Tilev, 2004 yılının Şubat ayına kadar bu görevlerini sürdürdü. Galatasaray’ın UEFA zaferiyle ilgili 5 saatlik özel bir belgesele bu dönemde imza atan Tilev, 5000 üzerinde basket-futbol ve Formula 1 yayını spikerliği gerçekleştirdi. 1998-2001 yılları arasında Hıncal Uluç yönetimindeki ekip ile TRT ekranlarında yer aldı ve TRT akitli spikeri sınavını geçerek ekiple 3 yıl “Tele Pazar” yayınında spor bölümü spikerliği yaptı. Euro 1996 ve Euro 2000 organizasyonlarını yerinde takip eden ve 1998 Fransa Dünya kupası ile ilgili özel belgesele imza atan Tilev, aynı dönemde Cumhuriyet Gazetesi spor eki, Yeniçağ Gazetesi spor sayfasında yazarlık, Futbol Plus Dergisi araştırma yazarlığı görevlerini üstlendi. 2004 yılında Atv, Ciner Grubu’na transfer olan Tilev, hem Sabah Gazetesi ve Fotomaç Gazetesi’nde yazarlık görevi yanında MTV (Daha sonra adı Kanal 1 ve en son Bloomberg olarak değişti ) kanalı kurulumunda görev aldı. Değişik programlar sunan, haber bültenleri hazırlayan ve burada da maç anlatımlarında görev alan Tilev, Altan Tanrıkulu ve ekibiyle özel projelere imza attı. ATV ekranlarından yayınlanan Türkiye Basketbol Ligi maçlarının spikerlik görevini üstlendi. 2004-2008 yılları arasında aynı zamanda Radyo Spor frekansında her sabah “Emre Tilev İle Günaydın Spor” programını Saran-Grup bünyesinde İlhan Uzundurukan yönetiminde sürdürdü ve aynı kanalda Radyo Maç anlatımlarında görev aldı. Kanal 1’de Gökhan Telkenar yönetiminde Dünya kupasını ilk yayınlayan Özel kanal Kanal 1 ekranlarında görev alan Tilev, Dünya kupasında önemli maçların anlatımında ve yine özel maç önü ve sonu programların yerinden sunumunda spikerlik üstlendi. 40 gün süren Almanya macerası ardından Temmuz 2006 yılında Kanal D ekranlarına ulusal kanal yaşamına başladığı ve hayatında en önemli kilometre taşı olarak gördüğü İlker Yasin ve Pembe Akyüz yönetimindeki ekibe dönüş yaptı. Kanal D ekranlarındaki “Spor Gündemi” adlı haberleri o tarihten bu güne, halen sunan Emre Tilev aynı zamanda Star ekranlarında Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa ligi, D Smart platformundaki spor kanalları Euro Futbolda program ve maç anlatımlarında görev almaktadır. Bugün halen Arel Üniversitesi’nde 3 yıldır devam eden Öğretim Görevlisi unvanıyla akademik kariyeri dışında aynı üniversitede MBA öğrencisi olarak Yüksek Lisans eğitimin son bölümünü gerçekleştirmektedir. Tilev aynı zamanda “İletişim Metotları”, “Diksiyon-Fonetik”, “Radyo ve Televizyon Spikerliği” ve “Maç anlatım teknikleri “ üzerine sertifika programlarında değişik üniversite ve belediyelerin açtığı programlarda ders vermektedir. Radyo D frekansında Sezgi Onat ve ekibiyle yine radyo maç anlatımları görevine devam etmektedir. Duygu Başara ajansına bağlı olarak reklam seslendirme sanatçısı görevini yürütmektedir. Halen CNN TÜRK ekranlarında “Spor Masası” ve “Spor Toplantısı” isimli yayınlarda görev almaktadır.

Emre Tilev’in aldığı ödüller;

ÖDÜLLER

2003-EN İYİ RADYO SPİKERİ( Medya Spor Internet)

2002-“FUTBOLDE ŞİDDET ÖNLEME ”( Polis Akademisi Ankara )

2001-En İyi Spiker Ve Haber kord.( Maltepe Üniv.)

2000-01-02-03-WRC ve Avrupa Rally’leri seslendirme görevlisi(TOMSFED )

1997-En iyi Formula 1 spikeri ( Rai Uno Tv )

2007- En iyi Radyo Programcısı (Futbol Plus) -

2008-Anadolu Televizyon Oskarı-Yılın En İyi spikeri

2009-Arel Üniv. Yılın En İyi Spor Spikeri

2010-Amerikan-Türk Spor Birliği En iyi Spiker-Yayıncı

Evli ve bir çocuk sahibi olan Emre Tilev , doğayla barışık bir yaşam sürmeyi seviyor. Amatör olarak maket yapımıyla uğraşan, sporun tüm kategorilerine gönül veren Tilev, aileden İzmir’li olmasından dolayı bu şehri aşığıdır. En büyük hayali Seferihisar’da yazlarını geçirdiği evinde emekliliğini balık tutarak tamamlamak ve minik oğluna iyi bir gelecek sunmak olan Tilev, maketleri için büyük bir atölye kurmayı düşlüyor.

>> TAYLAN ÖZGÜR DEMİRKAYA
(İzmir Ekonomi Üniversitesi Öğretim Görevlisi/Embryonix Birim Koordinatörü)

Taylan Demirkaya 1995'de TED Ankara Kolejinden mezun olduktan sonra, üniversite eğitimini Bilkent Üniversitesi İşletme bölümünde devam etti. 1999 yılında Bilkent üniversitesinden lisans 2002 yılında ise Başkent Üniversitesinden pazarlama ve finans alanında master derecesini aldı. Doktorasını davranışsal finans üzerine 9 eylül üniversitesinde tez aşamasında devam etmektedir.
Taylan Demirkaya, 2003'de İzmir Ekonomi Üniversitesi'nde Uluslararası Ticaret ve Finansman bölümünde araştırma görevlisi olarak çalışmaya başladı sonra öğretim görevlisi olan Demirkaya, 2010 yılında Türkiye'nin girişimciler için ilk kuluçka merkezi olan Embryonix'in direktörü oldu. Yeni Asır TV'de sosyal medya ve dijital dünya konularını ele alan Internet Medyası programının uzmanlarından olan Demirkaya ayrıca 3 yıl içerisinde 200'den fazla kuruma sosyal meyda ve girişimcilik üzerine sunum yaptı. 3 internet projesinin milyon dolardan fazla değerlenmesini ve başarılı bir şekilde yollarına devam etmesini sağlayan Demirkaya'nın dijital dünya, sosyal medya ve girişimcilik üzerine kendine ait 4 bloğu bulunmaktadır. Media Cat'in Türkiye'deki en etkili pazarlama ve marka bloglarında ilk 50'de yer alan Demirkaya ayrıca iki girişimcilik kitabında da yazarlık yapmıştır.

>> BERKE CİVAN
(Editor The Content Company Yönetici Ortağı)

İstanbul Üniversitesi'nde, İktisat Fakültesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkiler Bölümü'nünden mezun olarak, ilk işim için Kariyer.net' in kapısını çaldım. 4.5 sene sonra 2009'da yolum Efes Türkiye Operasyonu ile kesişti ve "Dijital Pazarlama Yöneticisi" olarak çalışmaya başladım ve ödülden ödüle koşan dijital projelere imza attık.

2013 senesinde "Dijital Pazarlama Müdürlüğü" ayrı bir birim haline geldi ve Efes'teki hayatım "Dijital Pazarlama Müdürü" olarak devam etti. Bu dönemde Efes Pilsen, Miller, Bomonti, Beck's, Efes Malt gibi 15 farklı markanın tüm dijital süreçlerini yönettim.

2015 Şubat ayı itibariyle de 6 yıl çalıştığım Efes Türkiye ailesinden ayrılarak en iyi bildiğim işi, bu sefer ajans tarafında yapmaya karar verdim.

Artık Editor The Content Company'nin yönetici ortağıyım.
Sertifikalar
** Katılımcılara 4 Adet Eğitim Sertifikası Eğitim Sonunda Verilmektedir!

SERTİFİKA BELGE DETAYLARI;
* Eğitmen imzalıdır
* İngilizce ve Türkçe olarak hazırlanır
* İsme özel Yaşamartı onaylıdır
* Kişiye özel sertifika numaralıdır
* Yaşamartı veritabanında iş başvurularınızda referans olmak üzere arşivlenir


SERTİFİKA BAŞLIKLARI;
* "YENİ NESİL İLETİŞİM VE GELECEĞİN TRENDLERİ"
* "DOĞRU KONUŞMA BECERİSİ: DİKSİYON, ARTİKÜLASYON ve FONETİK"(UYGULAMALI)"
* "İÇERİK PAZARLAMASI"
* "KOLAY İŞ BULMAK İÇİN SOSYAL MEDYA STRATEJİLERİ ve MÜLAKAT İLETİŞİMİ"
Yer/Ulaşım
Şişli Belediyesi Kent Kültür Merkezi
Halaskargazi Cad. No: 286 ŞİŞLİ / İstanbul

Halaskargazi Caddesi üzerinde faaliyet gösteren Kent Kültür Merkezi, Şişli Belediyesi tarafından yenilendikten sonra birçok organizasyona ev sahipliği yaptı.

780 koltuk kapasiteli kültür merkezinde tiyatro ve sinema gösterimleri için 4 kulis bulunuyor. Fuaye alanı ve sergi salonlarıyla tam donanımlı olan Şişli Belediyesi Kent Kültür Merkezi, Color Tango Konserleri ve Tango Poison Show’a ev sahipliği yaptı.
biletix-hemen-al
*Biletinizi "HEMEN AL" butonuna tıklayarak online alabilirsiniz.
*Biletix İstanbul Satış Noktaları;
- Akmerkez Vakkorama, Beyoğlu Halep Pasajı, City’s Mahalle, Forum İstanbul Alışveriş ve Yaşam Merkezi, Caddebostan MMM Migros, Capacity Alışveriş ve Yaşam Merkezi, Capitol Alışveriş ve Eğlence Merkezi, Gayrettepe Metrosu, İstanbul Cevahir Alışveriş ve Eğlence Merkezi, İstinyePark Alışveriş ve Eğlence Merkezi, İş Kuleleri İş Sanat Kültür Merkezi, Kanyon, Soyak MMM Migros, KadıköySahne

Geçmiş etkinliklerden Videolar


Fatih Portakal ile Kişisel Gelişim Zirvesi


İletişim Zirvesi


Kişisel Gelişim Zirvesi